فروشگاه نقراب

ساخت وبلاگ

لوله و اتصالات upvc دارای یک انتهای خود جوش داده شده و دیگری انتهای ساده هستند ، که بدون استفاده از جفت کننده ها کاملاً مناسب است. لوله و اتصالات upvcبا کیفیت ، مقاومت بالا و پایدار است.

لوله و اتصالات upvcمحصولی آسان و اقتصادی برای توزیع آب در ساختمانهای مسکونی ، تجاری و صنعتی با مزایای بسیاری نسبت به سیستم لوله کشی معمولی است.

سیستم لوله کشی لوله و اتصالات upvc یک راه حل رایگان برای نگهداری و ماندگاری طولانی تر و بدون زنگ زدگی و خوردگی را ارائه می دهد.

 

امکانات لوله و اتصالات upvc

لوله و اتصالات upvc ساخته شده از ترکیب سرب و در نتیجه برای توزیع آب آشامیدنی بی خطر است.

در زمان نصب 50٪ صرفه جویی می شود ، در مقایسه با لوله های پایان یافته و جفت های سست.

تلفات اصطکاک و مقیاس گذاری به دلیل بارندگی را به حداقل می رساند.

بی بو و بهداشتی برای انتقال آب آشامیدنی زیرا آنها در معرض آلودگی نیستند.

کیفیت خاموش کردن خود به علت پوشش مقاوم در برابر آتش را از بین می برد.

لوله و اتصالات upvc با دوام بیشتر عاری از نقاط ضعف ناشی از تشکیل مقیاس ، زنگ زدگی ، هوازدگی و مواد شیمیایی است.

برنامه های کاربردی لوله و اتصالات upvc:

سیستم آب قابل حمل

سیستم های آبیاری آسانسور

سیستم های آبیاری قطره ای

سیستم دفع فاضلاب صنعتی / شیمیایی

طرح های آبرسانی در مناطق شهری و روستایی

لوله و اتصالات upvc در محدوده 20 میلی متر تا 315 میلی متر قطر در فشار 2.5 ، 4 ، 6 ، 8 ، 10 و 12.5 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع تولید می شوند.

لوله و اتصالات upvc به گونه ای طراحی شده اند که به وسیله حلال جوش داده شده در لوله uPVC جوش داده شده و اتصالی بسیار قوی و مرتب را ایجاد می کند. برای نیازهای آبیاری به طیف گسترده ای از لوله و اتصالات upvc نیاز دارید. اتصالات قالب بندی شده کشاورزی از نوع اتصالات پلاستیکی یا حلال پلاستیکی هستند که از مقادیر مناسب مواد اولیه تحت استانداردهای کیفیت و اندازه های دقیق تولید می شوند.

 

برای انتقال آب در سیستم های آبیاری قطره ای / آبپاش ، سیستم های آبیاری آسانسور ، سیستم های آبیاری سطحی ، سیستم زهکشی زیرزمینی ، سیستم های تأمین آب آشامیدنی و خطوط توزیع از لوله و اتصالات upvc استفاده می شود.

 

مزایای لوله و اتصالات upvc:

از مواد اولیه PVC با کیفیت بالا ساخته شده است.

مشخصات جریان بالا.

سبک وزن و عمر طولانی

حمل و نقل آسان .

خسارات اصطکاک بسیار کمتری دارد.

مقاومت عالی در برابر خوردگی و مواد شیمیایی.

مشخصات لوله و اتصالات upvc:

ساخته شده از ترکیب PVC با کیفیت بالا.

خوردگی عالی و مقاومت شیمیایی در برابر بیشتر محلولهای اسیدی و قلیایی.

بسیار بادوام و بسیار مقاوم است.

قالب بندی شده با دقت برای مطابقت با لوله ها.

شرکت نقراب لوله و اتصالات upvcرا با کیفیت بالا، قیمت مناسب و کارایی بالا در اختیار مشتریان قرار می دهد. برای خرید لوله و اتصالات upvcمی توانید به سایت شرکت مراجعه کنید و اطلاعات لازم لوله و اتصالات upvcرا کسب کنید.

 

فروشگاه نقراب...
ما را در سایت فروشگاه نقراب دنبال می کنید

برچسب : لوله و اتصالات upvc, نویسنده : noghrab noghrab بازدید : 236 تاريخ : يکشنبه 31 شهريور 1398 ساعت: 17:23

دستگاه ازن زن چیست؟

دستگاه ازن زن که در طبیعت یافت می شود ، میکروارگانیسم ها را می کشد ، ارگانیسم ها را از بین می برد و کلرامین ها را با اکسیداسیون تجزیه می کند. دستگاه ازن زن در کاهش و از بین بردن کلرامین های موجود در آب بسیار مؤثر است. بعلاوه ، ازن برای کمک به تصفیه آب ، میکروب کلفتی را فراهم می کند و به وضوح وضوح آب را بهبود می بخشد. همچنین بیوفیلم را از بین می برد و ضمن حفظ مانده باقیمانده کلر موجود در آن ، میزان کلر را کاهش می دهد.

دستگاه ازن زن می تواند در استخرهایی با كلر دستی و اتوماتیک و همچنین با كلرور كننده نمك استفاده شود. دستگاه ازن زن با کاهش تقاضای کلر در فرایند ضد عفونی کمک می کند.

دستگاه ازن زن به اندازه اکسیژن طبیعی است ، به طور طبیعی وجود دارد و از ابتدای زمان وجود داشته است. ازن نیز به عنوان اکسیژن سه اتمی نامیده می شود ، ازن مولکولی است که از سه اتم اکسیژن تشکیل شده است ، هنگامی که مولکول های اکسیژن از هم جدا می شوند و دوباره به هم می پیوندند. "لایه ازن" در استراتوسفر که به نظر می رسد سوراخ همیشه در حال گسترده شدن بیش از قطب جنوب است ، یک لایه ضخیم 6 مایل از اکسیژن سه اتمی است.

مهار قدرت مولکول ازن برای آب سالم سازی ، کشتن پاتوژن ها و میکروب های آلاینده ، چیزی معجزه آسا نیست و توسط دستگاه ازن زن انجام می شود.

دستگاه ازن زن در واقع یک اکسید کننده و ضد عفونی کننده بسیار قدرتمند ، یکی از قدرتمندترین روی زمین است. دستگاه ازن زن هر چیزی را که با آن در تماس باشد ، سریعتر و مؤثرتر از هر چیز دیگری از بین می برد. و ازن ایجاد شده توسط دستگاه ازن زن به اکسیژن معمولی خوب ، O2 باز می گردد.

دستگاه ازن زن در واقع یک ضد عفونی کننده قدرتمند است ، اما ازن یک گاز است و از این نظر تا حدودی محدود است. دستگاه ازن زن فقط به دلیل تولید مورد نیاز برای تولید مولكول ازن از هر اینچ مربع از استخر شما به عنوان یك فناوری مستقل در بازار عرضه نشده است و یا به اکسیژن باز می گردد. به عبارت دیگر ، ما هنوز در مورد عمر کوتاه ازن و توزیع آن توسط دستگاه ازن زن هنوز مشکل داریم. در سالهای اخیر روشهای بهتری برای معرفی و سطح اثربخشی بیشتر ایجاد شده است. اما با این وجود ، دستگاه ازن زن به دلیل ازن، روی جلبک ها نیز بسیار مؤثر نیست .

دستگاه ازن زن فقط به کلر آب و بوی ، طعم و وضوح بهتری می بخشد و به دلیل اینکه هیچ محصول جانبی تولید نمی کند ، به TDS کمک نمی کند. دستگاه ازن زن بعضی از فلزات محلول را از بین می برد و استخر صابون ها ، زالزالک ، روغن و کلرامین را رها می کند. همچنین با هالوژنها هم افزایی دارد ، بدین معنی که هنگام ترکیب ، روی برخی از آلاینده های میکرو حتی بهتر عمل می کنند. به علاوه - شما با دستگاه ازن زن اکسیژن بیشتری را برای محیط ایجاد می کنید ، در حالی که با دستگاه ازن زن به آب استخر خود  اکسیژن را اضافه می کنید!

 

فروشگاه نقراب...
ما را در سایت فروشگاه نقراب دنبال می کنید

برچسب : دستگاه ازن زن, نویسنده : noghrab noghrab بازدید : 224 تاريخ : يکشنبه 10 شهريور 1398 ساعت: 20:36